söndag 13 maj 2012

Finns dom som har det värre...

men..jag undrar hur man ska klara av detta under några år, men har alla andra kvinnor klarat det så ska väl jag... ja..jag pratar om förstadiet till klimakteriet . VALLNINGAR...  kärringkörningar....flickbrus... ja vad man vill kalla det. Jag slänger av mig koftan..... med ett suck....o bara efter ngn  halv minut tror jag så fryser jag igen o koftan åker på . SÅ håller jag på hela hela tiden... just nu. Trodde ett tag att det var feber....
och har inte heller hört eller läst att man fryser i klimakteriet. MEN så är jag i alla fall.. så jag vet hur natten blir, jag somnar gott o vaknar tokvarm o tassar ut i soffan o ligger här för att det är ngt svalare, sen fryser jag o täcket på igen....godnatt.

1 kommentar:

Kajsa sa...

Härligt vännen att du tog upp och skriver om detta! =)
Jag har letat runt på nätet för jag vill ha svar på lite frågor angående klimakteriet, men jag har inte hittat några bra sidor.
Tipsa gärna om du vet någon bra sida (inte vårdguiden).
Kram!