lördag 12 mars 2011

Våren är här??

IDAG kom första känslan av våren ...till mig. Ljuvligt väder och kunde tom ha jackan uppknäppt och inga vantar....underbart.
Jag har under veckan varit iväg till Jönköping med kollegor , föreläsning och studiebesök på olika förskolor...riktigt kul. Och mysigt med övernattning på hotell osv.

Annars är det fullt med sjukdomar runt mig...och igår sa min kropp oxå ifrån...så otroligt trött!!!
Sov i flera timmar efter att jag hade kommit hem från jobbet...och ja jag gick ifrån arbetet, var helt orkeslös.

Om två veckor så är jag i Puerto Rico och jag längtar såå mkt nu... Har kollat vädret ett tag och det har inte varit såå härligt väder precis, så jag hoppas på vår vanliga tur...att det vänder när vi kommer.

Jag har kommit igång rätt bra med min träning oxå, dock inte igår då när jag blev så slut...
Och har oxå tappat lite av gnistan till min motivation med dieten, men går ändå neråt sakteliga trots att jag unnat mig en hel del. Ska rycka upp mig o ta ett hårt ryck nu inför semestern... och förhoppningsvis nå mitt delmål.

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Låter härligt att våren är på gång, vi har så fruktansvärt mycket snö kvar här =(
Har Lizzie flyttat tillbaka hem till er? Jag har inte sett att du har skrivit nåt, men jag kan ju ha missat det =/
Kram

Gitte sa...

Hejsan.....jo lilla gumman har kommit hem igen... det har jag nog inte skrivit här bara... glömmmer lite för att jag inte är här såå ofta. Hon håller på nu att äta upp sig igen...hon var riktigt smal.. men har även fått ngt nytt nattryck att alltid gå runt o jama... och det är inte att hon löper....utan vill att vi ska gå upp... hm...

Tvillingmamma Lotta sa...

Åh, va härligt att höra att du kommit igång med träningen så bra!
Önskar att jag var lika duktig...
kram