onsdag 23 mars 2011

NU har jag fastnat....



I träningsberoendet..... haha VEM kunde tro det om mig? Riktigt kul när jag känner att jag tar ut mig... totalt o ändå pressar lite till. Och det börjar ge resultat, men jag är långt ifrån klar... men en god bit på väg. Har nu gått ner 9 kg vilket är fantastiskt!! Och jag mår mycket bättre och orkar mycket mer osv. Nu är det dags för semester..vecka med mannen om 3 dagar och det blir en hel del gottigt att förtära vet jag... Men det tänker jag unna mig... Och kommer ju inte ligga i solstolen HELA tiden.. utan här ska promenixas runt rejält både dag o kväll!

Sista två arbetsveckorna har varit mkt intensiva...många sjuka kollegor och inga vikarier..i sikte. Och idag fick jag även gå hem... för att lilla A är sjuk, han är ju gränsen mellan liten o stor och i såna här lägen som sjukdom...då är vi alla små. Så jag får se hur resten av veckan blir... om jag är hemma med han ...

2 kommentarer:

us sa...

Bra jobbat Gitte,roligt att du lyckats med din träning.Ha det så skönt på semestern. Ulrika

Gitte sa...

Så kul att du Ulrika skriver ngt här... ibland undrar man vem som läser här överhuvudtaget... Men jag skriver nog mkt för min egen del oxå . Men alltid kul med kommentarer...

Jo ..jag har tom haft tanken på att packa ner träningskläder...men nöjer mig med bra sandaler/skor så jag kan promenera hela Puerto rico runt istället.... kramis på dig