fredag 23 juli 2010

Summering.....

Så då har jag haft 2 veckors semester i solskenets tecken!!
Dessa två veckor var det ju bara jag o lilla A som var lediga...mannen kämpar ju fortfarande på en vecka till....stackarn, för han är det sååå seeegt . Jag känner inte alls "ångest" över att gå in och jobba nästa vecka... för sen är det ju 3 veckor semester tillsammans med mannen och lilla A som väntar.

Det har varit mkt varmt o jag har badat som en tossing... och slappat.... o läst och gjort ingenting.. mkt skönt!!!

Nu har vi bara A hemma i ngn dag till sen sticker han o mormor till Gotland... o Äldsta sonen S kommer hem en dag o bara packar om för att sticka igen. Och sonen T ja han jobbar på..... några veckor till på Öland.

Nu ska vi ha en mysig helg o sköt om er allla!!

1 kommentar:

Kajsa sa...

Jag ska åka på semester nu, så jag kommer inte ha tillgång till någon dator då. Jag ville bara tala om det så du inte undrar varför jag har slutat kommentera. Kramis