måndag 19 juli 2010

Jo då semestern rullar på!!!


Här sitter jag fredagen 9 juli o skålar in min start av semestern!!!! DÅ var det 27 grader kl 21..00

Lördagen gick till lilla A... hans 11 års kalas med kära släkten. Och det var mysigt och glatt och mkt VARMT... vi hade 2 fläktar utomhus och flera liter isvatten för att ingen skulle tuppa av...

Nu har jag haft en vecka o badat o njutit av ledigheten bara jag och Lilla A. Mannen jobbar ju några veckor till stackarn....

I lördags strosa vi i stan jag o mannen... shoppa lite o fika o tog på mig turistögonen och såg att det är en fantastisk fin stad jag bor i... sen på kvällen stack vi till Ängelholm o gratta några i släkten o tog ett dopp i deras pool ....skönt.

Denna vecka tar vi verkligen dagen som den kommer och får se vad som händer... inget direkt inplanerat..utan det kan bli både bio, bad, minigolf, trampbåt i kanalen, museet....

På tisdag sticker äldsta sonen till Göteborg....o i helgen flyger Lilla A o mormor till Gotland.. o vips har vi inga barn hemma alls...

6 kommentarer:

Kajsa sa...

Åhhh jag som hade skrivit så långt inlägg, så försvann det :(

Nu kommer jag inte ihåg exakt vad jag skrev men jag skrev vafall att din uteplats ser jättemysig ut, många fina blommor. S ser det gott ut i glaset :P Vad dricker du?

Ja just ja, jag skrev också att din hemstad ÄR fin och mysig. Grannens både söner bor där nere och pluggar. Den äldsta av sönerna har ett 10-tal av sitt gamla kompisgäng där nu. Dom har flyttat dit hela högen :)

Jag förtår dom :P

Ha det så gott!

Gitte sa...

Hi hi jo min terass är min favoritplats denna årstid...jag har ett antal krukor med blommmor o stenar o annat kraffs... hi hi
I glaset har jag kall rose...

Ja Malmö är en stad som man lätt gillar från första stund...säger många. Har du själv varit här???

Kajsa sa...

Japp, jag har varit i Malmö. Men jag har dock bara sett en bråkdel. Men jag älskar området Västra hamnen vid Turning tourso (hur sjutton stavas det). Jag tycker det är så himla mysigt där.

Vi har bott på Ibis-hotell några gånger.

Soliga hälsningar från Kajsa

Gitte sa...

Ja du västra hamnen skulle jag mkt väl kunna bo....hm hitta en mysig lägenhet på tre våningar o takterass med jazzuci... pris 9 miljoner... så nä hi hi jag får nog bo kvar här på min terass ett tag till.

Gitte sa...

Ja du västra hamnen skulle jag mkt väl kunna bo....hm hitta en mysig lägenhet på tre våningar o takterass med jazzuci... pris 9 miljoner... så nä hi hi jag får nog bo kvar här på min terass ett tag till.

Kajsa sa...

9 miljoner!!! Jisses, alltså :O