fredag 29 januari 2010

Det har blivit ngt magiskt....


......med den 31/1. För 2 år sen avtacka jag en nära vän och kollega på mitt förra jobb, för 1 år sen så var det dags igen.....att avtacka ytterligare en vän och kollega på mitt nuvarande jobb. OCH idag.... så avtackades JAG...

Så nu är det slut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
för mig på denna arbetsplats och jag drar vidare nästa vecka till ny förskola och nya utmaningar....

Jag kan ju säga att jag börjar samla ihop rätt många fina halsband...hi hi som jag fått från varje avslut de senaste åren. Jag fick även denna gång av mina närmaste kollegor en härlig present....en mugg med foto på dom och "mitt" ansvarsbarn jag har haft i över 3 år....om jag skulle sakna dom.. Och det VET jag att jag kommer göra....men livet går ju vidare.

4 kommentarer:

Kajsa sa...

Hmm, jag undrar, är det bara på min dator som din bild lägger sig över själva texten? i både det här inlägget och det förra är det så.

Hoppas någon mer svara så jag vet :)

Gitte sa...

Hej Kajsa.... på min data är det ok...

Kajsa sa...

Okej, hm vad knepigt, och inte vet jag hur jag ska kunna lösa det heller :(

Lena sa...

komiskt det där med halsbanden och att du ytterliggare en gång tar med dig en mugg från din förra arbetsplats till din nya.