torsdag 21 januari 2010

Glömde ju...

NU har jag varit på mitt nya jobb o hälsat på... jag gjorde det ordentligt på en gång och blev där även på kvällsmöte..... hi hi. Alltid kul med nya människor som man ska lära känna, sen kan det ju ibland, även vara jobbigt i en början, när man inte vet något om något o känner sig som åter igen, en prao- elev. Men jag ser det alltid som en ny utmaning och spännande.

Kändes i alla fall fantastisk skönt att bli omkramad av chefen när man kom in genom dörren, det värmde o bådar gott ...

IDAG har jag vab för sonen.... har inte hänt på lääänge. Han har både feber, halsont, ont i armen från spruta nr 2 igår ( svininfluensa).... stackarn han tog även spruta nr 2 av hepatit A i måndags.
Men den känsligaste pojken har blivit rätt tuff i såna situationer....

Nu blir det en kopp kaffe, stickning, 2 slappande katter bredvid oss i soffan, kolla in Chihuahua i beverly hills.... och glass till sonen.

Inga kommentarer: