torsdag 25 oktober 2012

Jaha..... då är det så här det kommer bli...

Brrr......jag fryser. Jag har haft en underbart, varm, mysig vecka med mannen på Teneriffa....det är tack vare kära mamma som tar hand om allt som gör att vi kan åka iväg såhär...tack mamma!!

Och det var att komma in i verkligheten på en gång... denna vecka har varit fullmatad med kvällsmöten, utv samtal, möten med folk hit o dit.... o imorgon blir det även tandläkarbesök med lilla A som ska ha tandställning snart.

Idag var jag förrästen på ett utv samtal med sonen A  som nu går i sjuan...o såå mkt beröm han får, härligt, han är duktig och ligger över förväntad i flera ämnen. Sen är han en social o snäll kille som ger klassen en stabilitiet...

Jag tackar... ja ödet... att alla mina söner har haft det lätt i skolan .

Inga kommentarer: