torsdag 27 september 2012

Tiden går

För 26 år sedan så förvånade jag många i min närhet.... för jag hade efter en semester resa till Benidorm... träffat mannen  i mitt liv..trodde jag i alla fall. MEN han var bosatt i Malmö o jag i Nynäshamn.
MEN vad kan hända...tänkte man som 21 åring.... trivs jag inte så kommer jag hem igen sa jag.
Tackade nej till ett fast jobb till allas fasa o flyttade.

Och det var säkert många som trodde ...hon är snart hemma igen. Men nehe...det blev inte så.
Jag är idag en Malmö kvinna som alltid har älskat denna stad från första början.
Visst finns en saknad då o då till skärgården.....

Men sen när även mamma flyttat hit till Malmö så.. är det fulländat.

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Hej min vän, det har hänt jobbiga saker här hos mig, så jag orkar inte vara så flitig med kommentarer just nu.
Jag letade efter din mejl men hittade inte på den, jag ville skriva där och berätta för dig.
Men nu vet du ändå litegrann.
Kram

Gitte sa...

Hej Kajsa....OM du vill skriva till mig mer personligt så är det helt ok....på gitte.lovgren@malmo.se

Kram