onsdag 14 september 2011

Varför.....

Varför lär jag mig inte efter så många år att jag ska gå och lägga mig tidigt.. Hopplös kvällsmänniska och just nu har jag tusen ideer på gång och det känns mkt inspirerande gentemot förra veckan som var tuff mycket tuff mentalt.

Händer en hel del saker på jobb nu som är inspirerande , härligt, att känna det igen, vi har startat upp ett nytt tema och ideerna är runt i huvudet och barnloppis ska få sig ett besök av mig i alla fall....

Hösten är här, inget snack om det.... trist kan jag tycka, för det är såå lååång tid framöver som vi har mörkret.... men jag som älskar tända ljus får försöka få ljus i tillvaron ändå. Och NEJ hihi ingen resa i sikte än, ni som känner mig vet att jag kan mkt väl boka en ny resa nu igen. Vi har lite andra planer på gång här hemma... så vi får se vad o hur allt blir. Och det är mkt OM och NÄR allt ska ske...

Nu är det nog däremot godnatt eller i alla fall bokläsning en stund innan jag sluter mina melerade ögon med gul solstråle....

Inga kommentarer: