onsdag 26 januari 2011

Sammanfattning av flera dagar.....

Har varit lat vad det gäller bloggen....MEN här kommer lite mer sammanfattning.
Jag skulle ju skriva klart detta...
Dag 33- VEM VILL JAG BYTA DAG MED O VARFÖR?- Är faktiskt nöjd med min egna dagar just nu...så det ända jag kan komma på är att det hade varit lärorikt att uppleva något riktigt otrevligt för att uppskatta sitt liv ännu mer...låter galet kanske.

Dag 34- PLANER/DRÖMMAR/MÅL- har försökt att lära mig att leva i nuet o inte hela tiden drömma mig bort..... o det är inte lätt. Jag drömmer hela tiden om alla resor jag vill göra.
Tänker även på framtiden....då jag vill bo närmare havet, även ha en kolonistuga, samt utomlandsboende under vinterhalvåret.. Och ngt av dom drömmarna ska vi uppfylla...

Sen har jag drömmar o tankar om hur det ska gå för mina söner i livet. De två äldsta är ju i stort redo att flyga ut ur boet...NÄR dom får det där jobbet o lägenheten.

Dag 35- SMEKNAMN JAG HAR O VARFÖR- hi hi..... många olika. Gitte gura...är från en fd arbetsplats o den är åter min nuvarande....jag spelade luftgitarr på en fest.
Sen har jag ett flertal som typ Glitte, Gittke....som har uppstått efter att några barn inte har kunnat uttala mitt namn. Av min kära mamma har jag alltid....som barn o rätt länge kallats för ......snoppan....hi hi varför? Ja...du det vet jag ej.

Dag 36- DET HÄR UPPRÖR MIG- all orättvisa i världen, alla inskränkta personer som ser på ett främlingsfientligt sätt på människor som är annorlunda än dom, misshandel, incest...

Ja...det var allt för denna gång...
För övrigt rullar livet på....snart denna första månad slut på detta året....
Vintern håller ett stenhårt tag om oss....o jag längtar till våren.... men inser att här får vi nog vänta...ett bra tag till.

Inga kommentarer: