söndag 1 augusti 2010

Ta vara på dagen!!!

Njut av stunden, ena dagen kallt o blåsigt .... men vi njöt ändå av vår pepparstek o dryck i fredags kväll när vi var ute o fira in semestern.
Sen igår så titta solen fram igen och det blev en toppenkväll hemma med kära vänner, vi satt ute lääänge o njöt.
Idag har vi varit iväg först i Gislövs läge för att gå på marknad,,, men icke blev det shoppat ... inget som var av intresse för oss.
Men vi körde vidare o stanna till i Smygehuk....så långt söder man kan komma i vårt land... o sååå mkt turister det var, tyska, engelska, norska var några av språken jag hörde runt mig.
Där hamna vi mitt i en loppis, sen tog vi en fika på cafe södrast.... sillamacka...mums.
När vi kom hem så kom äldsta sonen S hem.... så nu är vi lite mer av familjen Lövgren här...

Nu har här packats inför vår Gotlands o stockholms tur.... allt från regnjacka till bikini har packats ner..... Och det ska bli mysigt att imorgon först köra till Öland för att krama om sonen T ordentligt...det var ca 5 veckor sen sist.. o sen ska han få bjuda oss på en god middag ... innan vi kör vidare till färjan som tar oss över till Gotland. Och DÅ ett kärt återseende av lilla A som varit iväg en HEL vecka.... o givetvis min mamma o bror med familj...

Ha en skön sommar.... o vi hörs när jag har återvänt.

Inga kommentarer: