onsdag 4 juli 2012

Tiden går...

 Sommaren kör varannadags väder och det är helt ok för mig!!! Det gäller bara att ta vara på dagen o stunden...så den dåliga dagen passar jag på att rensa o annat här inomhus.

IDAG har jag kompledigt ... av alla mina extra timmar på alla kvällsmöten osv.. och denna dag valde jag för att idag åker Lilla A till kollo. Och förr har jag då cyklat snabbt från jobbet för att vara med en kortis, men idag blir det istället en pannkaks brunch tillsammans och sedan vinke vink!!

Har även hunnit med ett besök hos tandläkaren tidigt i morse.. jag är sååå nervös var gång jag går dit, men det gick ju bra. Nu har jag däremot ont , när bedövn släpper. Jag är ju en kvinna med mkt mkt lagningar sen 70 talet o det är dom som nu faller sönder... så inga hål inte!!!

1 kommentar:

Kajsa sa...

Jamen visst är det tråkigt att vi fick våra tänder sönderborrade på 70-talet =/
Men min tandläkare idag säger att dom inte visste bättre än så då, dom borrade upp hålet, och sen borrade dom bort lite till "för säkerhets skull" =(
Kramisar