söndag 22 maj 2011

Ny bok...


Har läst många böcker av Torey Hayden ... för flera år sedan. Trodde nog jag läst alla..men hittade denna på myrorna...

För övrigt rullar livet på... snabbt.. helgen går alltid för fort känner jag.

Denna helg var det först planeringsdag med jobbet i fredags, sen ut på kvällen och åt god mat med trevliga kollegor. Lördagen var det dags för två födelsedags grisar... en 18 åring och en 6 åring, även under det kalaset bokade vi vårt hus till julen på öland. Favorit i repris... där var vi för två år sen.

Idag har det regnat i omgångar, men jag har klarat mig utan skurar på mig. Först cykla jag iväg till gymmet efter frukost... helt öde, bara jag där, men kämpar gör jag och jag slog eget rekord ...på crosstrainern. Precis när jag kom hem.... kom regnet.

Sen följde jag med en väninna på lägenhetsvisn och sen solsken o fika på terassen.... sen kom åskan o regnet....fy bubblan. Men då höll jag mig inomhus..

Inga kommentarer: